Jak rychle 🎁 doručíme

  • Praha 4 So+Ne: 9-12 hod
  • Liberec So+Ne: 9-12 hod
  • Jablonec So+Ne: 9-12 hod
  • Vrchlabí So+Ne: 9-12 hod
  • Semily So+Ne: 9-12 hod
  • Jilemnice So+Ne: 9-12 hod
  • Doručení k Vám domů 1-2 dny
  • 8 000+ výdejních boxů 1-2 dny
  • 14 000+ odběrných míst 1-2 dny

Vrácení zboží ve lhůtě 14 dnů

Nejčastější dotazy

  • Od kdy začíná běžet lhůta pro vrácení ve 14ti dnech?

    Lhůta pro odstoupení od kupní smlouvy trvá 14 kalendářních dnů od převzetí zboží zákazníkem. Zboží musí být následně vráceno do 14 kalendářních dnů od odeslání odstoupení na adresu pobočky (SHOP TRADING s.r.o., Nádražní 583, 513 01 Semily), případně od doby předání na jedné z poboček OnlineShop.cz.

  • Mohu odstoupit do 14ti dnů, pokud mám nakoupeno na IČO?

    V případě, že byl výrobek nakoupen na právnickou osobu (máte ve faktuře uvedeno IČ) není ze zákona možné využít nároku na Odstoupení od kupní smlouvy. Bude-li ve výjimečných případech umožněno kupujícímu podnikateli odstoupit od kupní smlouvy ve lhůtě 14 dnů, pak kupující bere na vědomí, že vrácená kupní cena může být ponížena o to, oč se snížila hodnota zboží. V tomto případě nás kontaktujte pomocí e-mailu: reklamace@onlineshop.cz, kdy bude žádost individuálně posouzena v rámci vzájemné domluvy obou stran.

  • Mohu zboží vrátit na pobočce?

    Ano, nevyhovující výrobek můžete donést na kteroukoliv naši výdejnu. Výrobek doporučujeme donést v původním obalu a s kompletním příslušenstvím. Následně výrobek zkontrolujeme a sepíšeme Odstoupení od kupní smlouvy a zajistíme vrácení peněz.

  • Kdo hradí poštovné při vrácení zásilky poštou?

    Náklady spojené s odesláním vráceného zboží jsou k tíži zákazníka. 

  • K výrobku jsem obdržel i dárek, musím jej také vrátit?

    Ano, společně se zbožím je třeba navrátit dárky, které byly součástí zásilky. V případě odstoupení od smlouvy pozbývá darovací smlouva týkající se dárku účinnosti.

  • Mohu zboží vrátit bez udání důvodu?

    Ano, spotřebitel může vrátit zboží bez udání důvodu do čtrnácti dnů od zakoupení. Při vrácení nesmí být produkt nijak poškozen. Podrobné podmínky pro vrácení zboží naleznete v odstavci IV. našich obchodních podmínek.

  • Zboží jsem vyzkoušel/a, mohu jej i tak vrátit?

    Ano, pokud při vyzkoušení nedošlo k jeho opotřebení. Vyzkoušení znamená zprovoznění zboží a přiměřené otestování základních funkcí, které má zboží splňovat. Z výrobků však nesundávejte ochranné fólie, či samolepky od výrobce.

  • Musí být zboží vráceno v původním nepoškozeném obalu?

    I přesto, že obal není předmětem koupě ani součástí koupené věci, musí být zboží vráceno nepoškozené a neopotřebené a je-li to možné v původním obalu. Pokud máte obalový materiál k dispozici, doporučujeme jej zaslat, zejména z důvodu ochrany výrobku před možným poškozením při přepravě.

  • Zboží se při používání poškodilo, co mám dělat?

    I částečně poškozený výrobek můžete vrátit. V takovém případě však budeme mít právo ponížit vrácenou částku za výrobek o hodnotu odpovídající nákladům způsobených poškozením, či uvedením výrobku do původního stavu. Jedná se o poškození, která vznikla v při nakládání se zbožím jinak, než je nutné s ohledem na jeho povahu a vlastnosti. Tyto náklady jsou vždy individuálně posouzeny.

  • Co když vrátím zboží nekompletní?

    V případě, že vrátíte zboží bez kompletního příslušenství, vzniká nám nárok na ponížení vrácené částky o hodnotu chybějícího dílu, či příslušenství.